Min dag<3

Idag har jag bara pluggat hela dagen! Fy f*n va tråkigt, men det måste göras om man vill få bra betyg. Har det sista provet imorron,Spanska. Hoppas det går bra! Vill få mitt första A nångon också. Hoppas att det är i spanskan jag får det.
Snart är det lov! Längtar skit mycket! Då kan man sova hur länge man vill utan att någon förälder stör en. Det ända jobbiga är att jag måste laga mat åt mina små syskon. Det brukar oftas bli korv med makaroner eller hamburgare. Nästa helg så kommer jag få vara ensam eftersom att resten av min familj kommer åka till husvagnsmässan medans jag är hemma med Mojje. Funderar på att fråga nån vän om hon har lust att vara hemma med mig. Innan jag slutar måste jag berätta att igår fick jag äntligen prata med Alexanra igen. Vi hade jätte mycket att prata om, saker som har hänt som man inte kan ta med någon annan.
Nu ska jag plugga lite mer!


En bild på mig och mina älskade kusiner<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0