Städat köket...

Idag har jag storstädat köket. Det var jätte äkligt! Dammet var fastklistrat på skåpen! Men jag hade ju nånting att göra iaf.
På fredag fyller jag år! Längtar skitmycket! På onsdag kanske jag ska sova hos min mormor. Har inte betsämt mig än+ att mina två kusiner ska också dit =)

Jaha...

Jag börjar tröttna på min syrra nu asså. Hon går mig på nerverna hela f*cking tiden men sen när jag säger åt henne blir det mitt fel allting. Hela j*vla tiden är det mitt fel, det är mitt ansvar och det är jag som ska göra si och så för att "prinssesans" värld inte ska gå under. Jag börjar bli j*vligt trött på de nu asså, ska nog sluta vara så snäll mot henne hela tiden...


J*vla fot!

Jag har gjort illa min fot:/ Inte skönt alls. Pappa tror att jag har stuckat den... Ligger med foten på tre kuddar just nu för att slappna av lite + att pappa har lindat om den. Hoppas att det blir bättre snart för jag vill inte gå i pappas skor i skolan :)


RSS 2.0