Älskar dig!

Vad skulle jag göra utan dig i sånna stunder som denna.
Jag älskar dig över allt annat.
 Utan dig i mitt liv skulle det vara jävligt värdelöst!
Du betyder allt för mig.
 Jag skulle inte klara en enda dag utan att prata me dig <333



Älskar dig gmn! <33


Hemma en stund!

Nu e jag hemma men jag åker iväg imorron igen. Imorron ska jag hjälpa pappa att jobba i Vendel på Kung Ottars minne- cupen. Jag ska upp kl.06.00 imorron så jag kan duscha innan vi sticker i väg vid sju tiden :)
Längtar skit mycket!!


??

Jag har ingen blogginsperation just nu. Mitt liv känns inte precis perfekt och jag vill inte att ni ska bli lessna. Men jag tänker ta ett blogg uppehåll i några veckor nu så jag bara kan slappna av och bli lite gladare :/

Min dator vill inte få in en bild heller så, herrå <3


Onsdag!

På Onsdag ska jag, mamma och mina små syskon se Eric Saade LIVE  i Östhammar. Vi täntke tvinga me oss Cissi =D Självklart ska jag ta lite kort om jag kan. Jag kommer inte att  kunna blogga så mycket eftersom att jag åker bort i FEM veckor nu igen och de går inte att blogga från mammas mobil :/


RSS 2.0