Min mobil

Pappa har äntligen beställt en ny mobil till mig!! Den kommer antingen på Onsdag elr på fredag! hoppas på onsdag :):)

Tänkte visa lite bilder som inte har nånting med detta att göra.




Sista helgen!!

Nu blir det sista helgen vi är i Östhammar. Hoppas jag iaf, börjar bli tråkigt att vara där nere nu. Snart ska jag köpa en ny telefon!! Längtar skit mycket!! Men jag vet inte vilken mobil jag ska köpa :P
Har inte så mycket att skriva om så det blir nog inte längre än såhär :)


?!

Jag behöver lite hjälp av er!
Jag har lite svårt för att komma på vad jag ska rita.  Ni får säga precis vad ni vill att jag ska rita så ska jag försöka så gott jag kan =)


Skola :D

Snart börjar skolan igen :/ det ska bli ganska kul, men jag vill ändå inte dit. Det är mycket skönare att vara hemma med mamma och hjälpa henne. I skolan får man bara läxor man måstse göra och massor med arbeten som man får betyg på plus att man måste upp tidigt om man ska hinna med allting innan skolan börjar!
Jobbigt men nödvändigt =)


:'(

Jag som precis hade börjat få lite kontroll över mina känslor! Och allt mitt arbete förstördes tack vare en häst som rymt. Det var fan det värsta som hänt mig!! Jag trodde min bästis skulle bli skaddad av hästen! Två saker på tre dagar! Det kan bara inte vara sant!! skulle behöva någon att prata me om vad som hände och ha någon som håller om mig och säger att allt kommer bli bra. Men alla sover just nu så det finns ingen! Jag skakar så mycket just nu så det e skit svårt att skriva så längre än såhär blir nog inte inlägget!


BLÄ!!

Idag har det åskat lite gran men inte så värst mycket. Jag har varit med Yrla i stallet och tagit kort på när hon och Evelin rider. Vart ganska stolt över bilderna faktsikt.
 Jag börjar bli sjuk! :'/ Inte roligt alls när det e fint väder ute!

 


ensam hemma =D

Just nu e jag ensam hemma och väntar på att farmor ska komma och laga mat åt mig :D
Vi ska äta korvstroganof med ris, skit gott!!
Jag längtar till YRLA kommer hem igen så jag kan träffa henne


Mojjes första dag hos oss <3

Han e "lite" större nu


Bästa som någonsin hänt mig!

Du är det bästa som någonsin hänt mig!
Om inte du skulle kommit in i min värld skulle den sett mycket annorlunda ut.
Jag skulle absolut inte ha den självrespekten jag har nu
Jag skulle fortfarande vara lilla, blygga Amanda som jag var för tre års sedan.
Jag klara mig inte utan dig mycket länge!!
Du har den största platsen av alla i mitt liv!



Älskar dig över allt annat!!


Min underbara dag!

Idag har jag kommit hem igen! Jag har varit me världens bästa vän ända sen jag kom hem. Vi har haft skit kul hela tiden :D
Imorron åker dom andra tillbaka till husvagnen medans jag stannar hemma med farmor för att få va me min älskade bästis! <33

Detta blir ett kort inlägg men jag ska göra ett till under kvällen!



Stört skönt bild tycker jag!


RSS 2.0