Johanna!

I helgen ska jag sova hos johanna. Ska bli jätte kul faktiskt! Dom kommer och hämtar mig vid tre då jag måste nog börja plugga lite nu. Vi ska ju ha skit mycket prov dom kommande två veckorna. Det är mindre roligt...


No love lost, no love found

"Baby don't hurt me, don't hurt me no more. What is love ,baby don't hurt me, don't hurt me no more."

 


?!!

Nu orkar jag snart inte längre! Vad f*n ska jag ta mig till?!! Det måste va någonting som e fel på mig! Eftersom du alltid ska få som du vill hela tiden annars kanske prinssesan blir ledsen och då går ju världen under!!


Sjuk, igen..

Har varit hemma från skolan eftersom jag har mått illa hela dagen.  Få se om jag orkar gå till skolan imorron eller om jag måste va hemma en dag till :/


Ungefär såhär ser våran rast ut i skolan :)


Min helg!!

I helgen ska jag sova hos Johanna :D Ska bli riktigt kul faktiskt, skönt att få komma hemifrån lite. Käner att jag behöver det nu :/ Mitt humör blir sämre för varje gång jag träffar min syster :(   Har inte så mycket att skriva om men....    Just ja, jag känner mig stolt faktiskt =D Jag klarade av att "springa" 2.5 på idrotten =)=)=)


Bilder







Några av mina älsklingbilder <333


YES!!

Imorron kommer min mobil!! Ska ta kort på den så att ni får se den :D   Jag ska vara hemma från skoolan imorron eftersom att jag e sjuk :/  Ska plugga och plocka lite i mitt rum. Ska ta lite kort på lite olika saker som jag lägger upp sen. Då kommer jag också ladda ner mina älsklingsblider som alltid får mig att le när jag är nere :) Tänkte försöka lägga in dom idag :)



Min söta lillebror när han sov hos mig :D


RSS 2.0