Husvagnen =D

Imorron åker jag till min älskade husvagn, kommer förmodligen inte blogga nånting då. Men vi får se, kanske lånar pappas mobil en stund på kvällarna =D

Idag hade vi Tema avslutning, det var skiit kul. Alla var jätte duktiga! <3333
Tyvärr fick jag inga bilder eftersom man inte kan få snygga kort me en mobil :/  Men men.... 

Tänk om man kunde vara så glad hela tiden...   Önskar att jag kunde vara det, orkar inte vara lessen på kvällarna längre:/ 


Bara för att jag älskar er <33

Jag har många underbara vänner men det  finns tre som jag alltid tänker på:


     Yrla
Du är helt underbar! Du finns alltid där för mig och jag älskar dig för de :D <333
Du har funnit i mitt livi snart tre år, men vi har gått i samma klass sen förskolan men då hatade vi varandra. Alla som vi berättar de för frågar om vi skoja men det e helt ochb hållet sant.




Evelin
Jag har känt dig i kanske ett år men det känns som vi känt varandra längre, du är en person man kan prata med när man vill och du lyssnar iaf <3333 Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta :**




Alexandra
Jag har känt dig i 3 månader och älskar dig redan!<33 Du får mig alltid att le när jag känner mig lessen. Du finns alltid där för mig när jag behöver någon, även fst vi aldrig träffat varandra så har du en stor plats i mitt hjärta<33




Skolan :/

Idag gick jag äntligen till skolan, det var faktsikt väldigt skönt att komma dit och stressa "lite" igen. Förutom att jag fick väldigt ont i mitt huvud som vanligt:/

Idag ska jag ta det lugnt hemma med Mojje och kanske göra lite läxor. På Onsdag ska jag åka ner till min husvagn i Östhammar och vara där tills på Måndag:D Gud va jag längtar efter att komma ner dit och bara slappna av en liten stund =D


Ungefär såhär ser min husvagn ut :)

Fotboll

Haha, jag kollade ju på när Cissi spelade match idag. Man kan ju säga att det inte gick så bra, dom förlorade med 8-3 till Karlholm. Det var inte så roligt kanman säga :/   Men men jag satt iallafall där hela matchen och hejade på henne. 
Alldeles nyss spelade jag match mot min lilllebror och han sjuka kompis Sigge. Det var faktiskt skit kul. Sigga bara sprang omkring och skrek: En liten fis, Ahahahaha.  Det var nästan det ända han sa. Vi spelade i nästan två timmar, rekord för min del iallafall :D

Ungefär såhär såg Sigge ut :)

Morsdag :)

Idag är det Morsdag, då ska man fira sin mamma :D jag har redan firat min, hon fick TRE chokladkakor av oss :)
senare på dagen ska jag till farmor och äta middag eftersom att pappa måste fira sin mor :/
Men innan dess ska jag se näär Cissi spelar fotbollsmatch mot Bällinge :D Hoppas att dom vinner.
 
 tänkte lägga ut lite bilder på matchen när jag kommer hem och kanske lite bilder från farmor :D


Min dag

Min dag har sett ut så här:  Förts åkte jag, mamma och emma in till Gävle för att hanla lite kläder som vi kan ha senare. Efter det åkte vi till Vendel för att kolla på när IK Rex mötte Karlholm, det stod 3-1 till karlholm när vi åkte hem, men sen ringde en av pappas kompisar och sa: Det vart 4-4 tillslut, Rex kunde ha vunnit om sista bollen inte prickat ribban på målet. Fy fan va glad jag vart då, kan ni tänka er att det blir oavgjort efter att man legat under hela matchen.  
Lite info om IK Rex: Dom är ledare i serien dom spelar i nu, men förra året lågg dom en serie högre upp men åkte ner p.g.a alla skador dom drog på sig, men i år kommer dom tbx. Rex har inte förlorat en ända match på alla matcher dom spelat i denna serie <333

( Vad skulle livet vara utan fotboll )

Usch!

Usch, känner mig inte pigg alls :( Känner mig bara sjukt trött hela tiden, det passar ju bra när man ska åka till husvagnen...
Idag har min bästis lovat att hon ska komma hit en stund och prata lite med mig. Gud va jag längtar! Det är  sjukt tråkigt att vara hemma från skolan. Trodde aldrig at jag skulle säga det här men: JAG SAKNAR SKOLAN!

Mojje <3


sommaren är här!

Hejsan:D
jag passade på att ta lite kort när jag var ute med Mojje idag. Dom vart faktsikt ganskka snygga för att vara tagna med en mobil, elle vad säger ni?












Sjuk :(

Idag ska jag vara hemma från skolan. Känner mig inte så pass frisk så att jag kan gå till skolan. Men de gör inget :)  jag kan ju sova medans jag är hemma :)


 Ser skönt ut


( inte min bild )


lite info:D

jag tänkte skriva lite om mig själv :)

Namn: Amanda
Ålder: 13 snart 14
Bästis: Eve, Yrla, Cissi och alexandra
Favofärg: grön såklart :D
Favoämne: Bild
Fritiden: stallet, ritar och e me mina kompisar

sen kommer jag inte på något mer intressant men ni får gärna fråga nånting

min bästa vän Yrla <3333


Första bloggen <33

Hejsan
Idag, bara så här helst plötsligt bestämde jag mig för att jag också skulle skaffa en blogg :D

om 8 dagar har jag sommarlov! gud vad jag längtar! tänk er att  bara få sova hur länge du vill på morgonen.

En bild på mig


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0