Bara för att jag älskar er <33

Jag har många underbara vänner men det  finns tre som jag alltid tänker på:


     Yrla
Du är helt underbar! Du finns alltid där för mig och jag älskar dig för de :D <333
Du har funnit i mitt livi snart tre år, men vi har gått i samma klass sen förskolan men då hatade vi varandra. Alla som vi berättar de för frågar om vi skoja men det e helt ochb hållet sant.




Evelin
Jag har känt dig i kanske ett år men det känns som vi känt varandra längre, du är en person man kan prata med när man vill och du lyssnar iaf <3333 Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta :**




Alexandra
Jag har känt dig i 3 månader och älskar dig redan!<33 Du får mig alltid att le när jag känner mig lessen. Du finns alltid där för mig när jag behöver någon, även fst vi aldrig träffat varandra så har du en stor plats i mitt hjärta<33




Kommentarer
Postat av: Nordsvensk yrla

Gumman, du är bäst <3

2011-06-04 @ 23:06:12
URL: http://yrlaslya.webblogg.se/
Postat av: Alexandra Johansson

gmn, du kan inte fatta hur otroligt mycke du betyder för mig. Du är otroligt älskad. Och jag vet att vi aldrig har träffats, men de får vi ta och ändra på nån gång<3 du är en del av mig<33

2011-07-29 @ 22:31:52
URL: http://daydreamsaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0